zondag 15 maart 2009

Een dag uit het leven van... Liefde!


Kleuters over liefde:

"Om een goed koppel te zijn, moet een van de twee weten hoe je een cheque moet invullen,
want als je trouwt, moet je de rekeningen zelf betalen." (Ava, 8 jaar)



"Verliefde mensen houden elkaars hand vast,
omdat ze hun ringen niet willen verliezen die veel geld gekost hebben. " (Govert, 8 jaar)



"Als mensen verliefd worden, gaan ze kussen en als je voor de eerste keer kust,
dan val je op de grond, voor zeker een uur." (Wendy, 8 jaar)



"Als je wil dat de liefde blijft duren, mag je nooit de naam van je vrouw vergeten,
want dan wordt ze boos." (Nicholas, 8 jaar)



"Gisteren heb ik een meisje gekust op een heel persoonlijke plaats.
Achter een boom." (Thomas, 7 jaar)



"Als verliefd worden hetzelfde is als leren spellen, dan wil ik nooit verliefd worden.
Het duurt veel te lang ." (Leo, 7 jaar)



"De liefde vind je altijd, zelfs als je je ervoor verstopt. Kijk naar mij, ik heb me altijd verstopt voor de liefde maar de meisjes blijven me maar vinden." (Bobby, 8 jaar)
_____________________________________________

Liefde is...
Geen eenvoudige optelsom van louter positieve zaken.
Wél vruchtbare grond, om elkaar oneindig gelukkig te maken..

_____________________________________________


Liefs,

Lara

3 opmerkingen: